Tuesday, February 22, 2011

sepi dalam diri...

mood nk post suda kembali....yeehaaa..hurm...

pejam celik pejam celik, tinggal lg sebulan jer aku da nak final exam....persedian pn xde lg..kerisaun dalm diri semakin meninggi....tp dalam meniti hidup yang penuh ranjau nie....mesti kita takleh lari dari perasaan sepi...
sepi menimpa diri? ape nk wat nie? perasaan gundah gulana...

biasala kita nie kan semakin meningkat dewasa...so rase sensitiviti tu agak meninggi la kan....
time nie la kita nk hilangkan sepi kte, kite layan muvee.....pegi cari sumone tuk bersembang......hang out gi mne2 ke....xpun karok tuk lepas kan perasaan yang membelenggu diri kte.....sepi sememangnye menyedihkan.....
klu lah de seseorang yang boleh memahami perasaan kita tanpa diberitahu..err i means opposition gender la kan....bahagia rsenye...melambung2 nk capai langit.....

dalam rse sepi kte bukan mintak bende nie...kite mesti terkenangkan mse lalu...lagi-lagi hubungan yang pernah terjalin satu mase dulu, punah akibat sekian2 sebab ...itu bagi yg berhubungan la.....kenapa la jadi camnie....sume rungutan kuarla time tuuuu....untuk kesilapan dan kekesalan masa lepas pula..knp la aku fail subjek nie.. knp la aku tak blajar betul2..kenapa owh kenapa...tidak mengapa wahai manusia sekalian..jgn la kita bersedih..kerana allah selalu disamping kita....laa tahzan....

nasihat nla tahzan nie seseorang yang aku pernah syg ckp.....tp skg....i wish her a very best in her life....mgkin aku xsebaik die....uwaa sedih woo....lagi2 aku skang tetibe terlayan lagu nie....jom layan bruno mars - talking to the moon nih....


sedih la lagu nie...wuwuwuwu

kepada yang kesepian diminta bersabar la yer....sesungguhnye ada yang lebih besar menanti kita pada mas akan datang.....adiosa!!




No comments:

Post a Comment