Monday, January 17, 2011

hujung minggu

bercakap tentang hujung minggu, mesti kita tye diri kita masing2..."pe nak wat hujung minggu nie",
"bapak bosan duk umah tak wat pape", " de function pape tak kat mane2? gua nk gi la". hahaha
seribu satu persoalan untuk aktiviti hujung minggu jer. Tetapi bagi aku, aktiviti wajib yg aku wat hujung minggu ialah balik umah la pe lg walaupn sekejap...bukan jauh pn serdang dgn taman medan...bawak moto kapcai aku tu...klu pecut skit, 15 min dah sampai.haha

sebab aku nk sgt blik umah nie sbb pe? kdg2 aku duk dgr ngata skit2 nk blik umah...skati la kan..umah dah dekat..klu hang umah dekat pn hang blik dak? haha so the main reason aku blik ialah sbb anak buah aku yg berumur tak smpi  6 bulan. putera kaklong aku nie diberi nama muhammad faris zayyan.
aku rindu dgn si faris nie. lg2 kalau tgk picca die yang berlambak2 kat desktop aku nie.. die pnyer senyum, gelak tawa. leh wat aku tak tidoq..comel sgt2...mmg la dah nme pn baby....

si faris nie mmg aktif...klu kte bia angkat die dari die barink msti die taknak barink blik..paling sonok biler bukak cter upin ipin die nie cam paham jer pe yg karakter animasi tu cakap..maybe die rse mke die dgn upin ipin same kot.haha konsentret abes la dgn upin ipn....then klu die main2 then suara die...tau la dah pandai kawak suara...asyik nk mengomel jer.hehe cqakap jer tak cukup...meh aku tunjuk korg some of his picture.=)


faris zayyan =)


                                                                 tgk mulut die tu.hehe

erm sian faris penat...comel gler.ahah 





                                               haha paklang pkai kan die kopiah pklang.hehe

No comments:

Post a Comment