Wednesday, October 19, 2011

18 sx sajer ;D

Pada tubuh seorang wanita cantik yg masih muda hidup sepasang kutu, satu di rambut kepala dan yg satu hidup di rambut kelamin. Pada saat wanita cantik itu sedang tidur , kedua kutu itu bertemu dan bercakap-cakap…

Kutu 1 : Bagaimana ko kat atas?

Kutu 2 : Panas, kalau dibawah?

Kutu 1 : Lembab, bagaimana kalau kita tukar, ko lepak tempat aku sampai besok?

Kutu 2 : OK..

(Keesokan harinya..)

Kutu 1 : (Sambil marah) Kurang ajar! Kamu perangkap aku ye?? Kamu tau semalam ada sepuluh jari dan sabun mencari2 aku!! (Pada saat itu si wanita sedang mandi)

Kutu 2 : (Lebih marah) Itu belum apa2 berbanding yg aku alami semalam tau!!!!!!!

Kutu 1 : Apasal plak????

Kutu 2 : Semalam ada ular besar sekali mencari aku, kerana takut aku lari masuk kedalam lubang gua, tapi ular itu ikut masuk juga kedalam, aku terpaksa masuk lebih dalam lagi, mungkin kerana ular itu tidak menjumpai aku, ular itu keluar masuk lubang dan sampai ke sudah tidak menjumpai aku, tapi last2 skali ular itu ludah dkt aku, abis badan aku dipenuhi dgn ludah ular itu…

No comments:

Post a Comment